Thursday, May 27, 2010

♥♥♥

心情是好到 ________________
给人打都笑!











感受到我的开心maaaA
=DDD











很单纯的开心
很久没这种开心了
mum sms me: ''i no money 2 buy u a present, so i cook nice food for u, ok?''
很开心很感动 :'(
她还记得我的生日
how many years she forget ad u know...i think got 10years...
is a big surprise for me
FATHER MOTHER BROTHER I LOVE U











真正的朋友不需要很多话 is TRUE

一个信息一个问题,
我就很开心很感动
把我放在心里的你
可以当你们的朋友是我的荣幸!
真的很幸运让我认识你们
i love u all soooo much...and miss lo....hope can meet

No comments: